Στόχος για το μεγάλο οδοντιατρικό κέντρο, η ανάδειξη των υπηρεσιών του, μέσα από την ενημέρωση σε θέματα στοματικής υγιεινής.
Για την επίτευξη του στόχου, το πλάνο ενεργειών αναπτύχθηκε σε δύο άξονες. Πρώτον, τη συστηματική παρουσία του κέντρου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και δεύτερον, την προβολή του στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Η Intrigue Digital ανέλαβε τη συστηματική ανάπτυξη περιεχομένου για το site, πάντα σε συνεργασία με τον οδοντίατρο κ. Παπαδόπουλο, και την παράλληλη αξιοποίησή του για δημοσιεύσεις σε διάφορα sites που ενισχύουν το SEO, άλλα και τα social media.